Duże problemy z internetem i telewizją w sieci Play! Abonenci się skarżą [15.12.2024]

i

Autor: pixabay.com - zdjęcie poglądowe Duże problemy z internetem i telewizją w sieci Play! Abonenci się skarżą [15.12.2024]

awaria

Duże problemy z internetem i telewizją w sieci Play! Abonenci się skarżą [15.12.2024]

2024-12-15 21:53

Niedzielny wieczór nie jest przyjemny dla wielu abonentów sieci Play. W mediach społecznościowych i na stronie Downdetector pojawiły się informacje o awarii. Co się dzieje? Sprawdzamy!

Awaria w sieci Play? Dużo zgłoszeń w sieci

Strona downdetector służy monitorowaniu problemów i przestojów w czasie rzeczywistym m.in. usług telekomunikacyjnych czy też banków. Przed godziną 20:00 nastąpiło bardzo dużo zgłoszeń dotyczących awarii w sieci Play. Abonenci informują w sieci, że mają duże problemy przede wszystkim z telewizją.

- Siedzisz w niedzielę oglądasz film i sobie nie obejrzysz

- Są problemy i nie można zgłosić awarii, bo czat nie działa

- Nie ma telewizji i internetu, a infolinia nie pracuje

To tylko niektóre komentarze, które można znaleźć w sieci. Na stronie Downdetector awaria została odnotowana już blisko 13 tysięcy razy i zgłoszeń ciągle przybywa.

Sam autor tekstu ma także problemy z telewizją od Play. Po włączeniu dekodera ma dostępy taki komunikat:

Awaria w Play. Komunikat nadawcy

i

Autor: BM Awaria w Play. Komunikat nadawcy

Awaria w Play. Mamy komunikat sieci

Zgłoszenia awarii dotyczą różnych regionów Polski. O problemach informują mieszkańcy Warszawy, Szczecina, Bielska-Białej, Dąbrowy Górniczej, Poznania, Krakowa, Gdańska czy Lublina. 

Udało nam się także skontaktować z przedstawicielami sieci Play na czacie. 

- Wiemy o niedogodnościach. Dział IT pracuje już nad rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość i przepraszam za utrudnienia. Niestety nie mam informacji ile ona może potrwać, natomiast staramy się naprawić niedogodność jak najszybciej. Nie znamy także powodu awarii, Musisz uzbroić się w cierpliwość. Zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych: "W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi trwającej dłużej niż 24 godziny, masz prawo zażądać zapłaty odszkodowania w wysokości 1/30 wartości średniej opłaty miesięcznej (liczonej według ostatnich trzech Rachunków Telekomunikacyjnych, a w przypadku, gdy otrzymałeś mniej niż trzy Rachunki Telekomunikacyjne – średniej opłaty miesięcznej z wszystkich wystawionych rachunków) za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny przerwy." https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-dostepu-do-internetu-dla-uzytkownikow_new.pdf w sprawie odszkodowania można kontaktować się z nami tutaj na czacie, infolinii lub bezpośrednio w salonie po 24 godzin od awarii która wystąpiła dzisiaj od 20:30 - czytamy.