Lech Poznań przygotowuje się do sezonu
Lech Poznań przygotowuje się do sezonu 2023/24. W sobotę (1 lipca) Kolejorz rozegrał pierwszy sparing. Rywalem poznaniaków był Slovan Liberec. Siódmy zespół poprzedniego sezonu czeskiej ligi okazał się lepszy i zwyciężył 3:1. Jedyną bramkę dla Kolejorza zdobył Aleksander Nadolski.
Nowe koszulki Lecha Poznań
Tuż po meczu sparingowym odbyła się konferencja prasowa, na której zaprezentowano nowego sponsora strategicznego Lecha Poznań i koszulki meczowe na sezon 2023/24.
Nowym sponsorem strategicznym Lecha została firma bukmacherska - Superbet. Umowa między klubem, a Superbet została podpisana na trzy najbliższe sezony.
- Nowy sponsor, nowe otwarcie, nowe pomysły, nowe akcje dla kibiców, nowa energia. Podpisanie tej umowy to dowód siły marki Lech Poznań. Cieszę się, że Superbet chce budować swój wizerunek dzięki Lechowi Poznań. Myślę, że najbliższe trzy lata to będzie owocna współpraca - przyznał prezes Kolejorza, Karol Klimczak.
- Dziękuję klubowi za zaufanie i za szybkie negocjacje. Świetna współpraca od samego początku wróży współpracę na przyszłość. Na pewno nie zawiedziemy. Jesteśmy bukmacherem, który rośnie. Mamy wielkie ambicje, takie ambicje jak ma ten klub. Mamy wiele wspólnego i będziemy robić wielkie rzeczy razem - powiedział prezes Superbet.
Szczegóły finansowe transakcji nie są znane, ale Karol Klimczak otwarcie przyznał, że to "najwyższy kontrakt sponsoringowy Lecha".