Wnioski oraz dokumenty można składać na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz - bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do specjalnej skrzynki na dokumenty. W Poznaniu, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych, nadal realizowana jest przez inspektorat ZUS, przy ul. Fabrycznej 27/28 oraz II Oddział ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31.
W I Oddziale ZUS w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 12, podobnie jak w placówkach, przy ul. Starołęckiej i Fabrycznej, w dalszym ciągu obsługiwani są klienci w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych, od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 15:00.
Polecany artykuł:
W związku z pandemią, Zakład zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyt. ZUS dostępny jest również przez internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji klientów ZUS jest ogólnopolska infolinia, pod numerem telefonu 22 560 16 00, dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Maile z ogólnymi zapytaniami można kierować na adres: [email protected].