Po zainstalowaniu aplikacji Together!, zaznaczamy czy potrzebujemy pomocy czy chcemy jej udzielić. Następnie musimy podać imię, nazwisko, adres email i numer telefonu.
Żaden wolontariusz, który pojawi się w aplikacji, nie będzie tak, że zostanie z automatu zapisany. Będzie musiał przejść naszą rozmowę weryfikacyjną.
- mówi Ewa Myślińska z fundacji Senco.
Uchodźcy znajdą w niej kategorie takie jak: transport, nocleg, pomoc prawna, zdrowie, żywność i inne.
Jeżeli wybierzemy przykładowo transport, któryś z wolontariuszy zobaczy, wtedy klika w tą potrzebę i automatycznie aplikacja daje dostęp wzajemnie, między wolontariuszem a osobą, która potrzebuje pomocy.
Aplikacje znajdziemy w App Store i Sklepie Play.
Polecany artykuł:
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]