Fani Maty mogą zacierać ręce!
Fani Maty oraz napojów energetyzujących mają powody do uśmiechu. Do sklepów sieci Żabka właśnie wkracza nowy produkt który jest efektem współpracy rapera z marką Oshee. Mowa o nowym napoju energetyzującym o egzotycznych smakach melona z miętą i ananasa z grejpfrutem, inspirowany imprezową atmosferą rave'ów. Gazowany napój zawiera dwie 33 mg dawki kofeiny, witaminy, minerały oraz adaptogeny (guarana, yerba mate, zielona kawa), które zapewniają naturalny zastrzyk energii.
Napój nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Do Żabki początkowo trafią puszki o pojemności 500 ml. Później w innych sklepach pojawi się wariant 250 ml. W sprzedaży dostępne będą dwie opcje smakowe:
- OSH33 Rave Potion Cantaloupe Melon - Mint
- OSH33 Rave Potion Pineapple - Grapefruit
Mata jako CGI w nowym spocie reklamowym
Pojawieniu się produktów na rynku towarzyszy oczywiście kampania reklamowa, która na swój sposób jest awangardowa. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach: realistycznego renderu 3D oraz wizerunku nawiązującego do estetyki wczesnych gier 3D.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!
Polecany artykuł:
Jak wyglądało otwarcie jubileuszowego sklepu Żabka w Poznaniu? Zobaczcie na zdjęciach!