Centrum Poczta Polska Ochrona będzie dbało o bezpieczeństwo na Ławicy!
Port Lotniczy Ławica obsługuje każdego roku ok. 2 780 000 pasażerów. Żeby zapewnić im bezpieczeństwo, nie można dopuścić do transportu lotniczego osób, przedmiotów, urządzeń i materiałów zagrażających mieniu i życiu lub umożliwiających popełnienie aktu terroru. Za realizację tego procesu będą odpowiadać właśnie pracownicy Centrum Poczta Polska Ochrona, którzy skontrolują pasażerów, bagaże oraz ładunki Cargo.
– Obszar bezpieczeństwa portów lotniczych, oprócz cash processingu i logistyki gotówki jest jednym z istotnych części przychodów Centrum Poczta Polska Ochrona. Myślę, że sytuacja jaką mieliśmy na przełomie lutego i marca 2022 r. (konflikt zbrojny na Ukrainie) pokazała, że w sytuacjach kryzysowych i nadzwyczajnych rola Poczty Polskiej, jak również i samego CPPO ma ogromne znaczenie. Ciągłość działania, siła drzemiąca w pracownikach i nasz potencjał został ukazany całemu rynkowi finansowemu. Dzięki podjętym wtedy działaniom pozyskaliśmy możliwość zaprezentowania szerokiego spectrum umiejętności potencjalnym Klientom - podkreśla Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej.
O wyborze Poczty zadecydowały z jednej strony kwalifikacje pracowników, a z drugiej standardy zatrudnienia. Osoby dedykowane do obsługi lotniska posiadają dodatkowo uprawnienia Operatora Kontroli Bezpieczeństwa nadawane decyzją Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego po zdanym egzaminie poprzedzonym dwutygodniowym szkoleniem. Dodatkowo każdy z nich przechodzi szkolenie z rozpoznawania materiałów i przedmiotów niebezpiecznych, których transport jest zabroniony.
Centrum Poczta Polska Ochrona zatrudnia blisko 3150 pracowników, posiada 36 Centrów Obsługi Gotówki, a także dysponuje flotą ponad 400 specjalistycznych pojazdów. Jednostka prowadzi również szkolenia z zakresu Ochrony Lotnictwa Cywilnego.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!