Błędy we wnioskach to: nieprawidłowy PESEL dziecka, błędny numer rachunku bankowego, kilka wniosków złożonych na to samo dziecko. Zdarzają się również sytuacje, że oboje rodziców wnioskuje o świadczenie na to samo dziecko.
- mówi Krystyna Michałek z ZUS-u
Często rodzice zapominają też dołączyć do wniosku wymagane dokumenty.
na profilu PUE ZUS klienta zamieszczamy wezwanie z prośbą o uzupełnienia wniosku. O wystawieniu takiego wezwania informujemy naszego klienta poprzez sms i wiadomość wysłaną na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku. Niestety wielu rodziców nie reaguje na wezwanie.
Wielkopolanie którzy jeszcze nie złożyli wniosku, mogą to zrobić za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS czy bankowości elektronicznej.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!