Zarząd Transportu Miejskiego odrzucił prawie wszystkie zmiany, zaproponowane przez miejskich radnych. Tym nie podobało się, że tramwaj linii numer 10 ma przestać jeździć na pętlę na Połabską.
"Czwórka", która tam będzie kursować, będzie kursować co 10 minut, czyli częściej niż to było przed rozpoczęciem budowy trasy na Naramowcie. "Dziesiątka" zostanie przetrasowana na trasę na Naramowice, ale kawałek dalej, korzystając z "czwórki", będzie można się tę "dziesiątkę" spokojnie i wygodnie przesiąść.
Tłumaczy rzecznik ZTM-u Bartosz Trzebiatowski. Nie są przesądzone za to losy autobusu 151. Na razie zastępuje go 169.
Ta linia funkcjonuje już długi czas i naszym zdaniem ona się sprawdza, bo na bardzo długim odcinku trasy ona kursuje dokładnie tak samo jak linia numer 151. Różnica jest tylko taka, że autobus nie wjeżdża pod sam dworzec kolejowy, natomiast przejeżdża przez Kaponierę.
Jedyną uwzględnioną przez urzędników propozycją radnych jest zmiana trasy linii 146. Ta z Boranta na Stary Strzeszyn będzie kursować teraz przez zintegrowany przystanek Naramowice.