Podczas wizyty w Sali Obsługi Klienta w budynku „na Piekarach” można między innymi otrzymać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, potwierdzić zlecenie lekarza na zaopatrzenie w wyroby medyczne czy złożyć wniosek o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, ale nie tylko.
Można też zasięgnąć informacji na temat świadczeń medycznych finansowanych ze środków publicznych, a także zgłosić swoje zastrzeżenia co do funkcjonowania podmiotów medycznych działających w ramach NFZ, załatwić sprawy związane z leczeniem zagranicznym oraz obsługą formularzy serii E100, potwierdzić założenie tzw. profilu zaufanego, porozmawiać na temat zdrowego trybu życia, w tym o programach profilaktycznych, które finansuje NFZ - informują urzędnicy NFZ.
Sala Obsługi Klienta przy ul. Piekary 14/15 jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Można do niej wejść osobnym wejściem, które znajduje się po lewej stronie od głównego wejścia do biurowca.
W związku z sytuacją epidemiologiczną, obsługa będzie się odbywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. W budynku SOK obowiązuje: zakrywanie nosa i ust oraz dezynfekcja rąk. Uprzejmie prosimy o przestrzeganie zasad ostrożności i stosowanie się do zaleceń pracowników SOK.
Formalności można też załatwić w głównej Sali Obsługi Klienta przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz w delegaturach Oddziału w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile oraz punktach obsługi w Rawiczu i Słupcy.