Kto z nas nie lubił Gadu-Gadu? Można śmiało stwierdzić, że komunikator GG zyskał rangę kultowego. Gadu-Gadu zostało uruchomione 15 sierpnia 2000 roku i szybko zdobyło dużą popularność. Po kilkunastu latach portal wznowił swoją działalność, a teraz właściciel komunikatora umacnia swoją pozycję, poprzez platformę sprzedażową.
Gadu-Gadu ma swoją platformę sprzedażową!
Fintecom umożliwia Użytkownikowi Premium bezpłatne dodawanie nieograniczonej liczby ogłoszeń w Serwisie. Chcąc korzystać z nowej platformy sprzedażowej, musisz mieć aktywny status Użytkownika GG Premium (9,90 zł miesięcznie).
Użytkownik płatnej wersji GG Premium, może publikować w ramach abonamentu, nieograniczoną liczbę ogłoszeń, zyskuje także: brak reklam i dłuższe okresy przechowywania plików i zdjęć w komunikatorze GG, brak limitów na wiadomości do nieznajomych oraz dostęp do pomocnego chata AI AmiGGo.
Serwis z ogłoszeniami GG oferuje 16 kategorii
Ogłoszenia GG podzielone są na 16. kategorii. Co oferuje platforma? Autor ustawia dla ogłoszenia jego czas trwania na 7, 14, 30 lub 60 dni. Po okresie wskazanym przez autora, ogłoszenie wygaśnie. Jak zauważa portal Dlahandlu.pl, w opisie każdego ogłoszenia można dodać wideo, 10 zdjęć, a dzięki opcji “Ulubione” można obserwować wybrane ogłoszenia. Co więcej, wygodną formą kontaktu pomiędzy sprzedającym a kupującym może być numer GG!
Przypominamy kultowe emotikony Gadu-Gadu! Sprawdź naszą galerię!