Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari otworzyli sklep z merchem
"Źli tatusiowie" czyli Gola i Ferrari postanowili wykorzystać niezwykłą popularność fotki włodarza Fame MMA w stylu "champagne papi" oraz kultowego już w kulturze internetu "biseksa" do otwarcia sklepu BAD DADDIES. Produkty nawiązuje do memów i "armii biseksów". Sklep pokazuje umiejętne działania influencerów, którzy potrafią przekuć zabawną akcję na tik-toku w sukces biznesowy.
Co znajdziemy w sklepie influencerów?
W sklepie BAD DADDIES kupimy t-shirty i crop topy, dostępne za 119 lub 129 zł. Ubrania są ozdobione wizerunkiem Wojtka Goli w stylu "champagne papi", nawiązuje to do jego kultowego zdjęcia, które jest prawdziwym viralem w internecie. Droższe wersje koszulek zawierają napis "BISEKS". U influencerów dostaniemy także dwie wersje czapki truckerki z napisem "BISEKS" za 79 zł. Takie działania to odpowiedź na żarty krążące wokół orientacji seksualnej Wojtka Goli.
Polecany artykuł:
Wojtek Gola zmienił swoje podejście do akcji z "biseksem"
Po wybuchu całego zamieszania Wojtek Gola chciał szukać prawników, o czym informowaliśmy w jednym z wcześniejszych artykułów. Włodarz Fame MMA z jednej strony ignorował komentarze, ale z drugiej zdecydował się na podjęcie działań prawnych, by bronić swoje dobre imię. Influencer nagle zmienił jednak podejście co zjednało mu wielu fanów i stworzyło wokół Goli gigantyczną społeczność.