Lotnisko

i

Autor: pixabay

Lotnisko

Lotnisko Ławica musi zwrócić pieniądze pasażerom. Wszystko w związku z decyzją UOKiK

2025-05-05 11:42

Znamy decyzję prezesa UOKiK. Poznańskie lotnisko Ławica musi zwrócić klientom kwoty odpowiadające zawyżonym opłatom za połączenia na infolinię. Sprawa dotyczy okresu od 1 stycznia 2023 r. do 30 listopada 2024 r. Jak otrzymać zwrot kosztów?

Lotnisko Ławica musi zwrócić pieniądze pasażerom

Wszystko w związku z decyzją prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klienci Ławicy otrzymają zwrot podwyższonych opłat za połączenie na infolinię o nr 703 203 703. Wykonane w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 30 listopada 2024 r. 

Pomorskie. Tutaj było pierwsze lotnisko w Gdańsku. Teraz to centrum miasta

Jak uzyskać zwrot kosztów?

Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego w swoich mediach społecznościowych zamieścił również instrukcję pokazującą krok po kroku jak odzyskać pieniądze za podwyższone opłaty:

W celu uzyskania zwrotu:

  • Wypełnij formularz na stronie internetowej Portu: https://poznanairport.pl/zwrot-oplat/
  • Prześlij dane do zwrotu (imię, nazwisko, nr telefonu z którego wykonane zostało połączenie na płatną infolinię, nr konta do zwrotu) listownie na adres Media Connect Premium Sp. z o.o., ul. Oś Królewska 28a/37, 02-972 Warszawa albo mailem na adres [email protected] - czytamy na stronie na Facebooku poznańskiego lotniska.
Poznań Radio ESKA Google News

Do kiedy można wypełnić formularz?

Wszyscy zainteresowani zwrotem poniesionych kosztów muszą wypełnić formularz do 30 maja 2025 roku. Podróżni zwracają w mediach społecznościowych uwagę, że to dość krótki czas, biorąc pod uwagę, że powyższy problem trwał blisko dwa lata.

Poznańska Ławica - trzymilionowy pasażer. Zobaczcie zdjęcia!