Lotnisko Ławica musi zwrócić pieniądze pasażerom
Wszystko w związku z decyzją prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klienci Ławicy otrzymają zwrot podwyższonych opłat za połączenie na infolinię o nr 703 203 703. Wykonane w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
Jak uzyskać zwrot kosztów?
Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego w swoich mediach społecznościowych zamieścił również instrukcję pokazującą krok po kroku jak odzyskać pieniądze za podwyższone opłaty:
W celu uzyskania zwrotu:
- Wypełnij formularz na stronie internetowej Portu: https://poznanairport.pl/zwrot-oplat/
- Prześlij dane do zwrotu (imię, nazwisko, nr telefonu z którego wykonane zostało połączenie na płatną infolinię, nr konta do zwrotu) listownie na adres Media Connect Premium Sp. z o.o., ul. Oś Królewska 28a/37, 02-972 Warszawa albo mailem na adres [email protected] - czytamy na stronie na Facebooku poznańskiego lotniska.

Do kiedy można wypełnić formularz?
Wszyscy zainteresowani zwrotem poniesionych kosztów muszą wypełnić formularz do 30 maja 2025 roku. Podróżni zwracają w mediach społecznościowych uwagę, że to dość krótki czas, biorąc pod uwagę, że powyższy problem trwał blisko dwa lata.