Muzyka jest nieodłącznym elementem reklam, dzięki temu lepiej je zapamiętujemy i najczęściej łapiemy się na tym, że śpiewamy ich słowa. Do podobnych wniosków doszli przełożeni w Castoramie w Pile. Jak możecie się domyśleć pracownicy nie byli zachwyceni tym faktem, co zresztą widać na słynnym nagraniu.
Śpiewający chór pracowników Castoramy z Piły. To trzeba usłyszeć!
- Marketing oczywiście wykorzystuje dobrodziejstwo popularnych muzyków i tego, co jest na topie: przykładem może być zestaw Maty w McDonald's czy klip Pyszne.pl z Christiną Aguilerą i Latto - przypomina Vibez.pl. Piosenka pracowników Castoramy miała przyciągnąć klientów, jednak co z tego, jak angażowane w wideo osoby, uczestniczyły w nim bez chęci.
Na na Facebooku Castorama Piła oraz na nieoficjalnym kanale sklepu na TikToku opublikowano film, który w internautach wywołał wiele emocji. Pracownicy marketu ustawieni w półkole śpiewają:
- Więc chodź, pomaluj swój świat. Z Castoramą to ci się uda, a kupon na 50 zł dostanie nawet maruda. Więc kup dowolną farbę za kwotę 200 zł. A twe ściany będą miały kolor piękny i nowy - możemy usłyszeć.
Nie ma co ukrywać, od razu widać, że ta forma reklamy nie była kierowana przez specjalistę od contentu, a pracownicy dostali nowe zadanie, ale z pewnością wykraczające poza to, za co mają płacone.
Zobaczcie to nagranie:
Poradnik turystyczny. O tym musisz wiedzieć, planując pierwszą wizytę w Poznaniu: