Największa sieć sklepów małoformatowych Żabka, ogłosiła rozpoczęcie współpracy z firmą kurierską DPD Polska. W ramach współpracy z DPD Polska, od 3 kwietnia br. we wszystkich ponad 9 200 placówkach sieci Żabka będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD.
Żabka i DPD – usługi kurierskie dostępne w sklepach
Żabka systematycznie rozwija usługę „Przesyłki kurierskie”, które są najbardziej rozpoznawalną usługą w pakiecie „Wygodnych usług” dostępnych w Żabce.
Sieć Żabka poszerza ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny Pointpack S.A. Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach.
Współpraca Żabki z DPD Polska rozpoczęła się w poniedziałek i obejmuje nadawanie i odbieranie przesyłek krajowych i międzynarodowych wysyłanych za pośrednictwem DPD. Tym samym, sieć punktów odbioru i nadań DPD Polska poszerzy się dzięki udostępnieniu w niej 9200 sklepów Żabki - do 22 000 punktów w Polsce, a w całej Europie do ponad 80 000.
Warto jednak wspomnieć, iż usługa nie będzie dostępna w sklepach autonomicznych Żabka Nano.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!