Aktualizacja interfejsu bankomatów Euronet
To już kolejna w ostatnich miesiącach zmiana interfejsu w bankomatach jednej z najpopularniejszych sieci pomagających w wypłacie gotówki - Euronet. Pierwsza zmiana miała miejsce latem. Dawała trzy opcje wyboru w menu. Obecna aktualizacja upraszcza interfejs do dwóch możliwości wyboru. Jednak nie eliminuje jego głównego problemu.
Uwaga na dodatkowe opłaty w bankomatach!
Już latem tego roku alarmowano o tym, że gdy chcemy w bankomacie sprawdzić nasz stan konta, wcisnęliśmy "wypłata PLN i saldo", wtedy za sprawdzenie konta można było zapłacić prowizję, zgodnie z taryfą naszego banku. Wystarczyło wcisnąć w menu opcję "zapytanie o saldo". Teraz opcja ta została uproszczona, ale czy jednak?
Nowe menu i nowy problem w bankomatach?
O najnowszych problemach poinformował na portalu X (dawniej Twitter) jeden z dziennikarzy ekonomicznych. Marcel Zatoński z Pulsu Biznesu zauważył, że Euronet uprościł menu w bankomatach. Dzisiaj mamy do wyboru dwie opcje. "Wypłata PLN i saldo", oraz "inne opcje". Jeśli wybierzemy pierwszą opcję, za sprawdzenie stanu konta zapłacimy prowizję. Jeśli natomiast wybierzemy "inne opcje", możemy uniknąć takiej opłaty. Dziennikarz o sprawie poinformował już UOKiK.