Wydział Finansowy przywraca bezpośrednią obsługę klienta w dwóch lokalizacjach. Od poniedziałku przy ul. Słowackiego 22 (wejście z boku budynku) i ul. Gronowej 22a będzie można załatwić sprawy związane z podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatkami: rolnym, leśnym, od środków transportowych. Ponadto będzie można złożyć wniosek o wydanie zaświadczeń w podatkach i opłatach lokalnych, a także je odebrać.
Sale obsługi w obu lokalizacjach są przystosowane do przyjmowania klientów w reżimie sanitarnym. Według obowiązujących regulacji w jednym pomieszczeniu może przebywać tylu klientów, ile jest działających stanowisk obsługi. Przy ul. Słowackiego sprawy z zakresu działalności Wydziału Finansowego jednocześnie będą mogły załatwiać trzy osoby, z kolei przy ul. Gronowej jedna.
Wchodząc do budynków urzędu należy pamiętać o zasłanianiu nosa i ust. Przy wejściach znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
Aby odwiedzić urząd osobiście, należy najpierw umówić się na wizytę. Jak to zrobić? Najwygodniej przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się pod adresem: www.poznan.pl/mim/rezerwacje/rezerwacje.html. Umówić się można również telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu. Wizytę można umówić także przez bezpłatną aplikację Smart City Poznań.
Obsługa klientów Wydziału Finansowego przy ul. Libelta 16/20 i ul. 28 Czerwca 1956 r. 404 nadal pozostaje zawieszona.
Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na [email protected]!