Zmiany nie były konsultowane z radą miasta
Niedawno słowo "propozycja" pojawiło się w przekazie władz Poznania. W oficjalnym komunikacie na stronie miasta, z prezentacji nowej strategii wizerunkowej, słowo propozycja nie pada ani razu. Zaskoczeni byli także radni, w tym szef komisji promocji Tomasz Stachowiak.
Wróci poprzednie logo Poznania?
- My jako Rada Miasta chcemy się faktycznie temu przypatrzeć, a jako szef promocji chciałbym pomóc prezydentowi i urzędowi, aby jednak identyfikacja była w jakimś stopniu akceptowana dla mieszkańców - powiedział szef komisji promocji Tomasz Stachowiak. Według przewodniczącego komisji, odbiór nowej identyfikacji miasta, na ten moment jest negatywny, a samą zmianę traktuje jako niepotrzebny wydatek.
Radni deklarują, że chcą się wsłuchać w głos mieszkańców i chcą pomóc w odwróceniu złego odbioru, chociaż o samej zmianie nic nie widzieli. - W tej kadencji, na pierwszej komisji dowiedzieliśmy się o sposobie działań pełnomocnika prezydenta, a w poprzedniej kadencji nic o tym nie wiedzieliśmy, dowiedzieliśmy się na samym końcu i stąd nasze zaskoczenie i liczne pytania - powiedzieli.
- Zostaliście postawieni przed faktem dokonanym? - zapytaliśmy. - Trochę tak - podsumowuje Stachowiak.
Urząd miasta analizuje sprawę.
Nowe logo Poznania w internecie. Zobacz te memy: