Użytkownicy iPhone sms-ują z Bogiem? Powstała aplikacja do rozmawiania z postaciami z Biblii

i

Autor: Canva.com Zdjęcie poglądowe

Gastronomia

Zaskakująca aplikacja dla smakoszy. Można w niej oceniać restauracje, ale tylko... pozytywnie

Aplikację nazwano It's Good. Jest to gratka dla wszystkich miłośników jedzenia w różnorodnych restauracjach. Inwestorem jest John Legend, znany amerykański wokalista! Jaki cel ma aplikacja tylko z pozytywnymi komentarzami? Szczegóły w artykule.

Z myślą o pracownikach lokali gastronomicznych - ale również o miłośnikach dobrego jedzenia - powstaje aplikacja o nazwie It’s Good. Ma być agregatem autentycznych, ale wyłącznie pozytywnych recenzji barów i restauracji z całego świata - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Aplikacja, która nie toleruje hejtu. "Jeżeli nie masz do powiedzenia niczego dobrego, w ogóle tego nie mów"

Hejt to znane zjawisko w sieci. Internet jest wirtualną przestrzenią, która sprzyja do osądzania, oceniania i wyzywania. Dlatego aplikacja ma być przeciwieństwem tego zjawiska.

Twórcami platformy są popularny amerykański piosenkarz John Legend i przedsiębiorca z branży technologicznej Mike Rosenthal. Umieszczanie na It’s Good jedynie takich komentarzy, które chwalą jedzenie, wystrój i/lub obsługę w restauracji, jest kluczowym warunkiem korzystania z platformy. Nie będzie tu miejsca na żadne negatywne recenzje - relacjonuje "Rzeczpospolita".

Jeżeli nie masz do powiedzenia niczego dobrego, w ogóle tego nie mów - tak brzmi hasło autorów It’s Good na oficjalnej stronie aplikacji.

Współczesna branża gastronomiczna jest w znacznym stopniu zależna od komentarzy internautów. Pozytywne opinie w Google czy w serwisie Trip Advisor mogą bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu, z kolei te negatywne... skutecznie utrudniają rozwój. Czasem wystarczy tylko jeden dosadny komentarz w internecie, aby skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów do wizyty w danym lokalu. 

Twórcy aplikacji It’s Good chcą przeciwdziałać internetowemu hejtowi

Możliwość publikowania recenzji będą miały wyłącznie te osoby, które wcześniej otrzymają specjalne zaproszenie. Grupa ta będzie się składała z miłośników dobrego jedzenia, influencerów, kucharzy, szefów kuchni i celebrytów, słowem — tych osób, którym zależy wyłącznie na wspieraniu godnych polecenia barów i restauracji - czytamy w "Rz".

Aplikacja ma jeden słuszny cel: pomóc branży gastronomicznej. Rekomendacje znanych osób mają być też sposobem na zwiększenie wiarygodności recenzji w oczach użytkowników. Co więcej, twórcy It’s Good zapewniają, że pozytywne komentarze nie będą przybierać formy reklam.

Eska Summer City: Festiwal Pierogów Galeria Katowicka i Prodiż - Restauracja