Wojna na linii Biedronka - Lidl
Od kilku miesięcy można zauważyć w różnego rodzaju kampaniach reklamowych swoistą wojnę między portugalską Biedronką i niemieckim Lidlem w Polsce. Obydwa dyskonty przekonują, że to one są najtańsze w Polsce według różnego rodzaju badań przeprowadzonego przez różne firmy i różnymi metodami.
Lidl i Biedronka pod lupą UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza działania dwóch czołowych supermarketów w Polsce. - Prezes UOKiK przygląda się działaniom sieci sklepów Lidl i Biedronka pod kątem ewentualnego naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Analizujemy też skargi konsumentów - poinformował Polską Agencję Prasową UOKiK.
UOKiK sprawdza nieczytelność cen
To, jak prezentowane są ceny w sklepach także jest pod lupą Urzędu. i to nie tylko w Lidlu, ale także w: Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan. UOKiK sprawdza także to, w jaki sposób Biedronka wysyła SMS-y do swoich klientów posiadających ich karty lojalnościowe.