Sklep internetowy Dino. Co wiemy?
O tym, że Dino planuje otworzyć swój sklep internetowy jako pierwsi napisali dziennikarze portalu wiadomoscihandlowe.pl. Inwestycja w e-commerce miałaby być sposobem na podniesienie przychodów spółki. Plany te nabierają coraz konkretniejszych kształtów, gdyż Dino poszukuje obecnie specjalisty do spraw e-commerce. Osoba ta ma być zatrudniona w centrali firmy w Krotoszynie. Nie podano jednak szczegółów czy chodzi o platformę na wewnętrzne potrzeby, czy też zbudowanie sklepu online dla klientów.
Dino szuka pracownika. Jakie są oczekiwania i zadania?
Pracownik e-commerce w Dino ma nadzorować procesy dotyczące dystrybucji usług i produktów, dbać o prawidłowe działanie platformy, wdrożyć założenia strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych, dbać o prawidłowe funkcjonowanie witryny, planować i wdrażać strategie marketingowe.
Od kandydatów na to stanowisko Dino oczekuje znajomości funkcjonowania mediów elektronicznych i nowych technologii, doświadczenia w zakresie tworzenia i optymalizacji serwisów internetowych, znajomości MS Office i podstawowych narzędzi e-marketingowych, samodzielności w działaniu, kreatywności i pomysłowości. Dodatkowym atutem ma być doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego.
Sklep internetowy Dino. Co w ofercie?
Na razie trudno określić w jakiego typu e-commerce miałoby wejść Dino. Część sieci zbudowało swoje sklepy internetowe jako uzupełnienie oferty. Tak jest w przypadku Carrefoura, Auchan czy Stokrotki. Inną drogą podążyły dyskonty. Lidl i Biedronka w swoich sklepach online oferują nie tylko asortyment dostępny w sklepach, ale również wiele innych produktów.