Retail Detail podaje, że do Europy chce szeroko wkroczyć 7-Eleven. To amerykańska sieć, która właściwie stworzyła nowoczesny format convenience store, który w Polsce spopularyzowała Żabka. Propozycja rozwijania koncepcji małych sklepów ogólnospożywczych ma być skierowana do potencjalnych franczyzobiorców z Niemiec, Francji, Irlandii, Włoch, Polski, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.
Póki co nie wiadomo nic o skali planowanej ekspansji. Warto jednak zaznaczyć, iż sieć 7-Eleven w innych krajach stawia na ilość. Obecnie ma ona na świecie ponad 83 tys. sklepów.
Na razie wiele więcej szczegółów nie ma. Nie wiadomo nawet, czy europejska ekspansja 7-Eleven jest już przesądzona, czy jeszcze nie.
Sklepy 7-Eleven są najczęściej otwarte 24 godziny na dobę (w pierwszej wersji były otwarte od 7 do 23 i stąd pochodzi nazwa sieci), oferują przekąski, napoje i najważniejsze artykuły gospodarstwa domowego. Ale większość sprzedaży 7-Eleven osiąga dzięki już przygotowanym potrawom, takim jak kanapki, hamburgery, hot-dogi i sałatki.
Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na [email protected]!
Polecany artykuł: