Nowe lokalizacje stref 4G to Folwarczna, Głogowska/Rawicka, Grunwaldzka/Wojskowa, Katowicka/Polanka, Książęca, Leszka/Browarna, Naramowicka/Bolka, Ognik, Piaśnicka/Kurlandzka, Piątkowska, PKP Podolany, Rondo Wielka Starołęka, Rondo Żegrze, Szwajcarska, Unii Lubelskiej i ZDM/Wilczak. Tydzień temu do systemu włączonych zostało również 97 rowerów nowej generacji. Ich zaleta to przede wszystkim fakt, że można je zwracać w dowolnym miejscu w ramach strefy użytkowania Poznańskiego Roweru Miejskiego, w obrębie stref 4G a nawet poza, ale wtedy za dodatkową opłatą.
W myśl obowiązującej umowy, kolejne rowery 4G pojawią się na ulicach stolicy Wielkopolski także w roku 2021 i 2022. Ich ilość zwiększana będzie etapowo tak, by z roweru miejskiego mogli korzystać użytkownicy z kolejnych rejonów miasta, zwłaszcza tych położonych nieco dalej od centrum, jak Smochowice, Wola czy Dębiec. Poznański Rower Miejski działa od kwietnia 2012 roku. W tym czasie w systemie zarejestrowało się 191,7 tys. użytkowników, którzy dokonali ponad 5,2 mln wypożyczeń. Obecnie flota PRM to ponad 1600 rowerów w tym ponad 600 rowerów 4G - podaje ZTM Poznań.
Po dodaniu nowych 16 stref na terenie stolicy Wielkopolski można korzystać z blisko 170 miejskich stref 4G.