„Mak na TikToku” – pierwsza taka kampania w Polsce!
McDonald’s Polska wkracza do świata TikToka. Kampania „Mak na TikToku” to pierwszy krok, rozpoczynający stałą komunikację McDonald’s Polska na tej platformie.
Jaki jest pomysł? Profil marki w kreatywny sposób koncertować się będzie na lekkiej i prostej komunikacji, a wszystko z dozą żartu. W kampanii nie mogło zabraknąć tworców z TikToka, którzy wyróżniają się charakterystycznym, żartobliwym stylem.
Nowa kampania i unikalne kody
Obecnie powstało już kilka klipów ze znanymi influenserami, którzy przeglądają TikToka, ale „coś” im przerywa. Tym przerywnikiem są produkty z McDonald’s, które ktoś pozostawia na ekranach telefonów.
Akcja już trwa! W pierwszych 5 dniach trwania kampanii, na wszystkich smakoszy czeka niespodzianka. Na profilu @mcdonalds_polska zostaną udostępnione specjalne kody, które upoważniają do odbioru zestawów promocyjnych.
Dodajmy, że najnowsza oferta będzie dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s Polska na stronie głównej pod kafelkiem „Mak na TikToku”.
By skorzystać z oferty w restauracjach McDonald’s, należy po aktywowaniu promocji, użyć unikalnego kodu. Promocja obowiązuje do 30 sierpnia.
Zmieniając rodzaj kuchni. Jesteście ciekawi, czym różnią się dania we Włoszech, od naszych polskich odpowiedników? Sprawdźcie naszą galerię!