Ekstraklasa S.A. na wniosek Lecha Poznań podjęła decyzję o przełożeniu niedzielnego meczu 5. kolejki PKO Ekstraklasy. W nim Kolejorz miał podjąć przy Bułgarskiej Pogoń Szczecin. W związku z tym, że wielu kibiców miało już zakupione bilety na to spotkanie, klub podjął decyzję o anulowaniu wejściówek i zwrocie pieniędzy. Co jednak trzeba zrobić, by odzyskać swoje pieniądze? Wyjaśniamy poniżej!
ESKA XD #003
Co ważne, zakupione bilety nie będą obowiązywać na meczu Lech - Pogoń w nowym terminie spotkania. Jak więc otrzymać zwrot pieniędzy?
- Kibic, który kupił bilety przez bilety.lechpoznan.pl, musi zalogować się na konto, z którego dokonał zakupu i przy każdym bilecie zaznaczyć "DOKONAJ ZWROTU". Pieniądze zostaną automatycznie zwrócone z PayU na konto właściciela transakcji.
- Kibic, który swój bilet kupił stacjonarnie, musi udać się po zwrot do punktu w którym dokonał zakupu, przy zwrocie należy okazać zakupione bilety oraz paragon, w przypadku płatności kartą dodatkowo należy mieć przy sobie kartę, którą dokonywana była płatność.
- Wykorzystane na nabycie biletu vouchery wrócą do ponownego użycia od razu po zrealizowaniu transakcji zwrotu, punkty z programu LECHICI wrócą na konto w ciągu kilku dni roboczych.
- Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować na bok.lechpoznan.pl.