Iga Świątek świetnie połączyła sukces sportowy z reklamowym
Ostatnie lata należą do Igi Świątek. Polka w październiku 2020 roku, w wieku 19 lat zwyciężyła w wielkoszlemowym turnieju French Open. Tamten triumf rozpoczął wielką erą naszej tenisistki. Obecnie Polka jest liderką rankingu WTA. W tym roku zdobyła pierwszy medal w tenisie, w historii polskiego olimpizmu.
Raszynianka równie dobrze radzi sobie w biznesie nawiązując niezwykle przemyślane współpracę reklamowe. Marki dobrze współgrają z osobowością Świątek. Czego przykładem jest choćby firma Lego. Polka od dawna podkreśla, że uwielbia składać klocki. Jej największym sukcesem reklamowym jest jednak niewątpliwe współpraca z marką Oshee, słynącą z produkcji napojów izotonicznych. Różowy napój stworzony w kooperacji z liderką rankingu WTA schodzi z półek taśmowo.
Będzie odświeżacz powietrza od Igi Świątek?!
We wtorek jedna z użytkowniczek platformy X podzieliła się interesującym zdjęciem. Kobieta w jednym z polskich sklepów otrzymała odświeżacz powietrza do samochodu o zapachu różowego napoju Oshee od Igi Świątek. Post zdobył duże zainteresowanie wśród odbiorców, trafił do ponad 100 tys. osób. Użytkownicy zwracali uwagę na to, że skoro izotonik jest pyszny, to odświeżacz musi pachnieć równie dobrze, a może nawet lepiej.
Skojarzenia z Igą Świątek są oczywiste
Na zdjęciu produktu nie widać Igi Świątek. W związku z tym marka prawdopodobnie wypuściła zwykłe odświeżacze powietrza, tylko różowe. Skojarzenia są jednak oczywiste. Róż w przypadku marki Oshee kojarzy się dość jednoznacznie z Raszynianką. Firma nie ogłosiła nowych produktów, jednak biorąc pod uwagę reakcję internautów byłby to na pewno dobry pomysł.