Nowy Kaufland w Poznaniu
W miejscu dawnego Górczyńskiego Centrum Handlowego, gdzie jeszcze nie tak dawno działał supermarket E.Leclerc oraz liczne punkty usługowe, powstał nowoczesny Kaufland. Nowy obiekt nie tylko daje mieszkańcom Poznania świeże miejsce na zakupy, ale również zatrudnia 55 osób, co dla lokalnej społeczności oznacza szansę na stabilną pracę. W budynku znalazły się także m.in. apteka, drogeria, cukiernia, kwiaciarnia i poczta.
Wielkie otwarcie i promocje dla klientów
W dniu otwarcia, 10 grudnia, market tętnić będzie życiem od samego rana. Od godziny 6:00 do 18:00 hostessy będą rozdawały drobne upominki – balony, breloki do wózków, świeże jabłka i róże. Nie zabraknie też smakowitych atrakcji – klienci będą mogli spróbować lokalnych produktów oraz marek własnych Kaufland, w tym wędlin, pieczywa i kiełbas. Kulminacyjnym momentem dnia będzie uroczyste krojenie tortu okolicznościowego o godzinie 12:00. To nie koniec atrakcji tego dnia! Dodatkowo przewidziano konkurs dla klientów z kołem szczęścia - przy zakupach za min. 150 zł. Nagrodami są produkty marek własnych.
i
Kaufland przygotował też coś z myślą o najmłodszych. W dniach 11-12 grudnia w godz. 6:00 - 18:00 czekać będzie na nich sam św. Mikołaj. Będą zdjęcia i słodkie upominki dla wszystkich dzieci!
Konkurs!
Specjalnie na okazję otwarcia, Radio ESKA przygotowało konkurs. Dla naszych słuchaczy i czytelników mamy wyjątkową niespodziankę — do zdobycia jest wirtualna karta podarunkowa na zakupy o wartości aż 1000 zł! Jak wziąć udział w zabawie?
Wszystkie szczegóły podajemy TUTAJ.
Kaufland w Polsce i Europie
Kaufland, działający w Europie z ponad 1500 sklepami i zatrudniający około 155 000 osób, w Polsce posiada już 255 marketów z 15 500 pracownikami. Asortyment sklepów liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
i
– Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.
i
Artykuł sponsorowany