Zara

i

Autor: Wikipedia Commons ,Aurelijus Valeiša

Gastronomia

Pierwsza kawiarnia Zary w Polsce? Właściciel marki uruchamia zaskakujący projekt!

2024-12-03 14:05

Wielbiciele tej marki doskonale wiedzą, że Zara to nie tylko ubrania, ale także różnorodne dodatki do domu. Inditex, właściciel jednej z najbardziej znanych marek odzieżowych na świecie, niebawem zaprezentuje swój nowy projekt, który całkowicie odbiega od branży modowej. Więcej szczegółów znajdziecie w artykule.

„Zacaffé”. Nowa sieć kawiarni koncernu Inditex!

Marki modowe coraz częściej inwestują w branżę gastronomiczną. W ostatnich latach swoje lokale otworzyły takie domy mody jak Louis Vuitton, Dior, Boss, Jacquemus czy Gucci. Teraz dołącza do nich Zara. Jak informuje "Rzeczpospolita", pierwsza kawiarnia „Zacaffé”, należąca do hiszpańskiego odzieżowego giganta, koncernu Inditex, otworzyła się właśnie przy nowym sklepie Zara Man w Madrycie. Lokal znajduje się w centrum stolicy Hiszpanii.

Tamtejsze media informują, że kawiarnia będzie otwarta w tych samych godzinach, co sklep Zary. Warto zaznaczyć, że klienci nie będą musieli wchodzić do sklepu, aby kupić sobie kawę. Lokal posiada swoje osobne wejście. Czy możemy liczyć na kawiarnię Zary w Polsce?

Zaracaffe. Menu

W menu kawiarni znajdują się kawy, herbaty i wypieki, jednak dziennik relacjonuje, że przedstawiciele Inditexu planują, poszerzyć ofertę w swoich kawiarniach. Jest to doskonały pomysł na łączenie biznesu. W kawiarni Zary można kupić gadżety z logiem marki m. in.: kubki, termosy czy koszulki.

- Za wystrój wnętrz kawiarni, a także projekty dekoracji i zastawy stołowej odpowiada agencja artystyczna Art Recherche et Industrie, na której czele stoi francuski artysta Ramdane Touhmani - wyjaśnia Rzeczpospolita.

Kawiarnia „Zacaffé” w Madrycie. To szansa dla Inditexu?

Kawiarnia „Zacaffé” w Madrycie ma funkcjonować nie tylko jako miejsce do spędzenia czasu przy kawie. Co ciekawe, twórcy konceptu zapowiadają, że będą odbywać  się tam wydarzenia artystyczne i kulturalne! Otwierając sieć kawiarni, Zara chce uciec od postrzegania marki, jako tej ze strefy fast fashion (jest to dostarczanie konsumentom modnych ubrań, inspirowanych najnowszymi trendami, w szybkim czasie i w niskich cenach). Jak dodaje Rzeczpospolita, lokal ma być przestrzenią ekskluzywnych kolaboracji z wybranymi markami z wyższej półki.

Co więcej, przedstawiciele Zary informują, że sieć „Zacaffé” poszerzy się o kolejne lokale. Następne kawiarnie będą otwierane w przyszłym roku w Tokio i Seulu. W zależności od regionu, wnętrze lokalu będzie nawiązywać do lokalnego kontekstu kulturowego. Dodajmy, że Zara posiada już kilka swoich kawiarni, zarówno w Europie, jak i poza nią. Czekamy na informacje o otwarciu kawiarni Zary w Polsce!

Tak prezentuje się butik na pustyni - Prada Marfa: