Włosi przywiązują wagę do swoich tradycji kulinarnych. Trzymają się twardych zasad, z którymi nigdy się nie rozstają. Dlatego tak ogromnym przewinieniem jest dla nich chociażby słynna pizza z ananasem lub carbonara ze śmietaną. Gigant ketchupu Heinz przekonał się, że nie ma co "zaczynać" z Włochami... Firma jest bardzo krytykowana za nowy produkt.
Carbonara w puszkach. Heinz prezentuje nowy produkt, a Włosi łapią się za głowy
Amerykański producent żywności wprowadza nowy produkt do brytyjskich sklepów. Tym razem Heinz zaprezentował szybką formę sosu carbonara. Dla wielu osób gotowe produkty są wręcz nie do przyjęcia. Jednak paradoksalnie, dla dużej grupy konsumentów dania "fast" są doskonałym rozwiązaniem, pozwalającym zaoszczędzić sporo czasu. Takim produktem ma być nowy sos od Heinz, który trafi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii od połowy września.
- Heinz twierdzi, że nowy produkt jest dostosowany do potrzeb pokolenia Z. Badanie wykazało, że jedna trzecia młodych ludzi potrzebuje "szybkich i nieskomplikowanych posiłków". W związku z tym stanowią oni grupę docelową żywności w puszkach - wyjaśnia Portal Spożywczy.
Zapowiedź nowego produktu Heinza wywołała oburzenie - zwłaszcza wśród Włochów. Alessandro Pipero, szef restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin w Rzymie, wypowiedział się o nowym "sosie". - Mówisz, że w puszce, jak karma dla kotów? - pyta "The Times". Jego zdaniem, puszki należy pozostawić na produkty takie, jak cola - wyjaśnia portal.
Co o tym sądzicie?