Sieć Dino Polska wkracza na rynek internetowy? Rzuci wyzwanie gigantom?
17 października zarząd Dino zawarł przedwstępną warunkową umowę ze spółką eZebra.pl i jej wspólnikami. W wyniku tej umowy Dino ma przejąć 75 procent udziałów w drogerii internetowej. Teraz umowa po wielu miesiącach oczekiwań w końcu została dopięta.
– Łączna cena za udziały wyniosła 63 mln zł (kwota ta podlegać będzie weryfikacji według wybranych rzeczywistych danych finansowych na dzień zamknięcia), z czego 11,5 mln zł zasiliło eZebra jako wkład z tytułu objęcia przez spółkę nowych udziałów w kapitale zakładowym eZebra i wesprze jej dalszy rozwój, a kwota 51,5 mln zł stanowiła zapłatę za istniejące udziały – czytamy w komunikacie.
eZebra prowadzi drogerię internetową pod adresem ezebra.pl, która oferuje szeroką paletę artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych oraz akcesoriów z kategorii uroda, zdrowie, pielęgnacja osobista i gospodarstwo domowe. Czy drogeria należąca do sieci Dino rzuci wyzwanie największym graczom na rynku w tej branży? Czas pokaże.
Sieć Dino szturmem podbiła polski rynek
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!