Zgłoszenia użytkowników o problemach z siecią Orange
Na portalu downdetector.pl widać, jak przybywa zgłoszeń użytkowników o problemach z siecią Orange. Najwięcej raportów pojawiło się po godzinie 8:20. Zgłoszenia najczęściej dotyczą problemów z internetem stacjonarnym (52%), brakiem sygnału (28%) i internetem mobilnym (21%).
Użytkownicy skarżą się na problemy przede wszystkim w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Gdyni i Olsztynie.
- Od kilku dni internet stacjonarny znikał i się pojawiał. Dzisiaj z samego rana przestał działać. Na infolinię nie da się dodzwonić - przekazała nam Ania ze Szczecina.
Jak zgłosić problem techniczny z usługami Orange?
Sieć Orange na swojej stronie internetowej przypomina, że problem techniczny (usterkę) użytkownik może zgłosić na 3 sposoby:
- na infolinii pod numerem *100 lub 510 100 100 (klient indywidualny) dostępna 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, połączenie bezpłatne dla klientów Orange lub * 600 lub 510 600 600 (klient biznesowy) - infolinia jest czynna 24 godziny, 7 dni w tygodniu, koszt zgodnie z cennikiem operatora,
- w aplikacji Mój Orange (bezpłatnie),
- po zalogowaniu do konta na www.orange.pl (bezpłatnie).
Masowa awaria Facebooka. Komentarze internautów