Akcja "Poznań za pół ceny" najprawdopodobniej będzie miała nową formułę. Inicjatywa miała zachęcać turystów do spędzania czasu w Poznaniu. W programie można było znaleźć miedzy innymi wycieczki za pół ceny do ZOO, Palmiarni czy na baseny.
- Oferta jest już bardzo bogata. W Poznaniu jest, co robić, a przecież taki był na początku cel tej akcji, żeby pokazać różnorodność oferty. Z drugiej strony też ważne jest, aby tego typu akcje, które bazują na zniżkach, na sprzedaży, odbywały się też w możliwie stabilnym gospodarczo okresie
mówi Wojciech Mania z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. I dodaje, że zmieniła się również sama turystyka. Odwiedzający lubią podróżować spokojniej i wybierać, to, co rzeczywiście ich interesuje. To nie wszystko.
- Wielu restauratorów woli zadbać o swoich gości, których mieli dotychczas, zapewnić im najwyższą jakość usług w komfortowych warunkach niż na przykład ryzykować to, że będzie oblężenie, będą tłumy, bo restauracje są bardzo fajne.
Akcja powstała w 2008 roku. Ostatni raz, w formie zdalnej, odbyła się w 2020 roku.