Ile kosztowało drewniane logo Poznania?
Nowe logo miasta, które prezydent Jacek Jaśkowiak zaprezentował 15 maja podczas kongresu Impact kosztowało 150 tys. zł. Wzbudziło one gigantyczne kontrowersję wśród mieszkańców, którzy w szczególności w mediach społecznościowych otwarcie wyrażali swoje niezadowolenie, z tej istotnej dla miasta zmiany. Jak się okazuje ta zmiana, a właściwie towarzysząca jej promocja kosztowała dużo więcej. Podczas imprezy “Płytówka” zaprezentowano nowe logo, w formie drewnianej konstrukcji. Poznaniacy mogli zobaczyć obiekt zaledwie przez kilka dni, po czym zniknął z rynku. Cena drewnianej instalacji może zwalać z nóg.
Instalacja mobilna pod zieleń, która została wykorzystana w trakcie imprezy "Płytówka" kosztowała 67 281 zł brutto (m.in. projekt koncepcyjny i wykonawczy, montaż) - informuje Ewelina Suska, rzecznik prasowy Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu
Instalacja zniknęła z rynku. Jak zostanie wykorzystana?
Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu poinformował również, że obiekt docelowo zostanie wykorzystany jako instalacja trwałej zieleni na którymś z terenów zarządzanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej. Na ten moment nie wiadomo jednak, gdzie dokładnie pojawi się ten kosztowny obiekt.