Smolasty reklamuje parówki
Smolasty cieszy się wielką popularnością w Polsce, jest producentem, wokalistą i autorem tekstów. Ostatnio o artyście zrobiło się jeszcze głośniej, za sprawą duetu z Dodą. Jednak raper nie zwalnia tempa i angażuje się w kampanię reklamową Tarczyńskiego.
Polecany artykuł:
Tarczyński przypomina o parówkach
Nowa kampania Tarczyńskiego skierowana jest przede wszystkim do millenialsów i zetek. Działania potrwają od 6 września do końca grudnia i będą realizowane w digitalu.
Marka wykorzysta serwisy Meta, Youtube, TikTok, kanały własne Tarczyński, a także kanały social media Smolastego (19,5 mln polubień na TikToku, ponad pół miliona obserwujących na Instagramie, blisko 670 milionów wyświetleń na Youtube). Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Feeders. Producentem spotów i sesji zdjęciowej jest Warsaw Production. Spot wyreżyserował Armin Kurasz, a zdjęcia są autorstwa Pawła Fabjańskiego - informuje serwis portalspozywczy.pl.
Polecany artykuł:
Złoty spot reklamowy ze Smolastym
Kampanię podzielono na kilka etapów. Sceneria spotu ze Smolastym jest pełna przepychu, a sam artysta siedzi na złotym tronie, jak król. W kampanii widzimy ścianę złotych płyt rapera, kolekcję ubrań i złoty sygnet na palcu (z logo Tarczyńskiego). Jest to oczywiście "puszczenie oka" do odbiorcy.
W kolejnych etapach marka zaprezentuje nowe spoty, a także działania angażujące każdego parówkożercę - informuje portalspozywczy.pl.